Ciao ragazzi, siamo proprio in tanti e spero saremo anche di piΓΉ, ricordate la live Γ¨ il 30 alle 22:30! Ma nel frattempo, vi va di farmi sapere per messaggio quale Γ¨ il mio contenuto che vi Γ¨ piaciuto di piΓΉ? β€β€β€β€
----
Hi guys, we are so many! and I hope we will be even more, remember the live is on the 30th at 10:30 pm!(ita) But in the meantime, would you like to let me know by message what is my content that you liked the most? β€β€β€β€